CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, March 6, 2011

22 FEBRUARY Gua dah 25 tahun..yeeaayyyy..

Agak2 ada yg terbako tak baca entry aku kali nie??hahaha..ada aku kesah???Kay2 sambung balik merapu..tarikh atas tue hari birthday aku arr..giler baru mlm nie baru teringin nak update blog yang dah bersawang tak hinggat..Terima kasih buat kawan-kawan yang wish kat aku start kul 11 malam..bawak la ke tgh mlm 23hb tue..sib baek arr pakai Blackberry bleh gak aku balas kesemuanya..dan tahun nie gak aku dapat balas balik setiap msg yang diorg antar tak kira melalui sms atau pun facebook..terima kasih banyak-banyak....jasa kalian aku aku hargai sangat-sangat..perghh..touching siottt!!!!
Dan dari pagi tue 7 hari la aku bergayut sakan..hahaha..almaklumlah celcom bg seminggu call free..maxis 1 hari jer..tp tak gune pun no maxis tue..hehehehe..
yg jadi mangsa selalunya sape lagi kalu bukan adik angkat yg bernama eyqa tue yg nun jauh disana..eleh..jauh la sgt..adik sorry erk kacau...hehehe..tau dah adik bukan tido awal2 pun...

Celebrate???hehehe..mesti arr..giler lama tak celebrate birthday sendiri...tue pun kebetulan kak long(CEED)..yer kakak ku yg chumel bangat tue(long...aku dah puji nie)..pagi2 lg dia dah duk bbm aku..bunyiknye lebih kurang cenggini arr...

KAK LONG:Pejal!!ko ada g mana2 tak hari nie?
CHICHARITO:takde!!
KAK LONG:malam nie aku banje ko makan nak??
CHICHARITO:aku on jer..
KAK LONG:Orait...

Deal punye deal..cehh cam nak jual barang plak!!dlm kul 9 plan jumpe kat kedai kak Yana..ohhhhhhhh kedai dia btol2 sebelah LRT cheras...dtg sana tgk2 kedai kak yana tutup...ahh plak... call hp lak tutup..rupenyer2 kedai tutup sebab pekerja g wat permit..pusing2 kat area tue kat 4 Kali...last2 decide lepak mamak jer..mamak pun mamak laaa..sekali dia dtg bawak kek daaa..ahhh sudah ada sesi tiup2 lilin daaa...time kasih along...kene buli time tiup lilin...sib bek nafas aku panjang..kemain banyak ko letak lilin kan...huishhhh...sib bek arr korang nyanyi dalam nada org nak dodoikan budak time tdo...segan aku siottt..sib bek org tak perasan...hehehe..

Terima kasih buat KAK LONG..ko mmg kakak yg terbaek arrr..Wat susah2 jer nak celebrate...terharu..huhuhu..tak lupe juga kwn2 yg turun join celebrate..adeqbun,diah,jumaat,ceehans,pupu,saufiq n sorang lg kwn aku nama along gak...hehehe..sayang korang weiii...korang mmg terbaek!!

****GAMBAR KEK TAKDO...AKU TAK AMIK...
***26hb aku kene mandi tepung ngan telo...aku tak suke okeh..(rosak program aku mlm tue)
*************tapi dah tak marah dah****korangkan kwn baik aku...
****hadiah??pun takde..hadiah tuk diri sendiri ada arr..akhirnya berjaya gak membeli sebijik kamera idaman..yeaayyyy CANON 60D..Bangga beli pakai duit sendiri..hehehe


Ok lah..game dah abis...nak titon daaa nite!!!Assalamualaikum..

0 comments: