CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 1, 2009

baru update

Hehehehe..sorry2...agak bz campur malas..hehehe..banyak bende yg terjadi dalam minggu2 yg lepas..weddding job kat kg morten..pertama kali aku gi kg nie..siyes kg nie cantik...nama je aku org melaka..kg nie pun tak sampai..hahahaha..sampai dah ptg so mmg tak sempat la nak jelajah...aku syorkan korang gi malam arrmmg cantik..kalu g siang korang dapat naik bot melalui sungai melaka jer..merasa gak aku ngan zaem naik..tue pun sbb pengantin naik bot sbb ader wartawan dari RTM nak interview diorg..kirenyer sekali arr ngan outdoor diorg...perghh bijak2..habis job nie terus balik..penat...



HAPPY DAPAT SHIFT 4 HARI KEJE 4 HARI OFF
Dalam minggu nie gak masa aku masuk keje malam..check mail kat opis pastu terpandang sesuatu..yeeayyy shift lama ada balik..so pasnie aku dapat arr rehat panjang lagi..aku dapat shift 4 hari keje 4 hari off..off 4 hari ape nak buat erk???ada cadangan???

0 comments: