CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, July 9, 2009

9 julai course human factor awareness

Aku kene gi course HFA semalam dari kul 9 tapi banyak rehat gak..hehehe..mule2 mengantuk skit..yer arr aku mana biasa nak dgr2 org bercakap..tapi dah keen course nie..layan jer arr,tuk kepentingan diri gak..aku sampai akademi airasia ngam2 kul 9..kelas tak start lg pun.10 minit pastu baru start..layan jer walaupun ganggu cuti aku..takpe ar dari duk umah..hmmm ari sebelum tue azue ader call aku pasal suh g kedai kat nilai kalu tak silap area tempat keje zaim gak..kalu zaim free nanti aku g sana..banyak bende nak buat gak kalu nak g sana,buat bisnes card,nak tanya bende2 yg kiter org nak buat lg..hope diorg bleh buat ape yg kami nak..ngan mr togak dah call pasal baju saycheese berapa helai nak buat & berapa banyak nak buat..mmg nak kene buat banyak kot..tapi saycheese brp org jer..huuuhuhu..kalu banyak leh dapat murah skit..balik course badan aku semacam nak demam,suh member aku g klinik amik ubat malas nak kuar lik..duk umah layan sms..takder respon...kredit abis kot,dah makan ubat pale alu dah tingtong..ape msg aku taip pun aku tak tau..tau2 dah lelap jer..huhuhuhu..

0 comments: