CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, July 9, 2009

sabtu futsal..

hehehe..baru ari nie dapat update blog..
Balik je keje terus basuh baju keje(kes takut tak sempat basuh)pastu terus gerak g gelanggang futsal MERACIPTA tapi kami panggil WRP jer..sebb dekat ngan kilang tue..hehehe..sampai2 game dah start dah pun aku lewat 2 game.sib baek dua2 game menang..oh sebelum lupe futsal nie anjuran ATK(kargo) ader 7 team yg masuk..tapi finalnyer hambik koreang sapa suh ajak team dak2 aku..dah arr kiter org antar 2 team..final pun dua2 team kite org..hahaha...dah tentu arr juara kiterorg..puas ati tgk game nie..tapi penyudah nyer penalti gak..biasa team kuat..hahahaha..cayalah naik gak nama department aku..tempat 1 & 2 RAMP KUL, tempat ke-3 KLAS ENGINEERING..
penat gak seharian kat sana..
Balik terus bersiap amik kwn aku kat klcc..dia keje kat butik ZARA..Nanti sale g tau aku..geram lak bile diorg wat sale tuk staff..mmg murah tahap giler babas...amik dia terus g makan,pastu gi karok kat KTV area klcc gak..perghh 1 jam rm40..mahal gak..tapi belasah jer..hehehe..bilik pun puas ati..ngan org ramai..almaklumlah malam minggu..peghh suare ko mmg superb arr fatin..dah cam artis dah ko..dah pagi baru balik..

2 comments:

Unknown said...

perghh .. hebat jgak main futsal .. bagus2 .. ;D

aizuemi said...

hebat hero kita ni..
congratulation menang beb~