CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 30, 2010

MEH BIKIN PANAS!!!

Berita yg aku dengar wira2 kita sampai kul 2 lebih..ape lg aku terus roger 2 org kawan aku..sib bek dia pun kata nak gi..hehehe..sarung jersi semalam..opsss tak basuh lagi..tak busuk okay..dengan penuh semangat kami g MTB KLIA..Sampai2 tgk budak2 ULTRAS MALAYA dah start bersorak..ingatkan aku dah lambat..rupenya diorg dah bersorak awal..padahal masa tue baru kul 1.30 flight wira2 kite delay ..kul 3.30 baru sampai..takpe kerana mu MALAYSIA..tarak hal...hehehe..kami bersorak sampai bas dorg gerak..baru kami balik..ultras2 semua g makan..ade sponsor..aku tak join pun sbb kwn aku nak balik nak main badminton..takpe lain kali...
Dgr citer kalau tak silap besok wira2 kite akan berarak kat dataran..sempena new year..nanti aku masuk forum ultras malaya..nanti aku comfirmkan balik okayyy....CHHHOOOPPPSSSS!!! ADA BENDE AKU NAK SHARE..aku jumpe td kat forum..

sebab2 indon tak jadi juara..
1)Jaguh Kandang Sendiri
2)Pemain2 Import- tua & lembik
3)sayap patah!!kata garuda..ehh dah jadi garuda penyet arr
4)Salah Taktik
5)Stadium Bung Karno setaraf Zimbabwe
6)Indonesia..juara jerit & sorak
7)IQ Indon-setaraf kerbau
8)Penyokong2 Indon.....Sakit Mental
9)Indonesia- tidaklah sekuat mana pun..cakap jer besar..

PEPEHAL!!!MALAYSIA BOLEH!!!

0 comments: