CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, December 17, 2010

Rajin sikit arr

SALAMMMMMM...
hik3..lama tol ilang tak update blog...jap2 ngah carik alasan..saya bizi tahap gaban..sile la percaye yer...oklah..pengakuan berani aku..malas...yer saya MALAS...ngeh2...kutuk la...kutuk la...sejak pakai blackberry nie sebenarnya malas nak on9 lama2 kat laptop...on9 pakai bb jelah..seronok gak pakai bb nie..mule2 rasa cam tak best...lama2 hambikkk ko sampai g keje pun bawak charger g tempat keje..hahaha..giler tak bawak..dah arr keje 12 jam..kang bateri kong tak ke naya..naya bukan ape..naya tak bleh on9..hik3..sanggup..nak on9 kat pc opis dah mcm tak relevan dah..nanti tak pasal semua staff tahu ape yg aku taip kang..perghhh!!!mmg tak arr!!!

Selama tak update blog nie sebenarnya byk bende aku buat..yang penting tue semua aktiviti yg buat aku happy...sape buat aku happy??anda..anda..dan anda semua..ngehhh2..yerrr aku ulang balik..korang lahhh...hahaha

Ish2..sedar tak sedar nie dah masuk bulan 12...yippieeee..dan tak lama lagi aku akan cuti panjang lagi sekali..lalalalaala dah tak lama juga nak masuk tahun baru...nape aku suke???jeng2...yieeehhhaa...mana leh bgtau..rahsia!!!kih3 kecewa arr korang nak dgr citer aku..
Hmmm..nak happy2 sangat pun tak bleh gak,sbb ada gak bende yg tak best..pun tentang kawan2...macam2 hal la korang...nak masuk campur tak bleh,tue hal rumah tangga org...so baik abaikan...YEEEAAAAHHH mood bercuti!!!!daaaaa.....

2 comments:

Unknown said...

ko nak btunang ke thn baru ni? hehhee

pejal82 said...

haaaa????