CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, May 14, 2009

Kenduri kawen....KELANTAN

Hari tue masa g tgk wayang sempaat gak la kak pipi ngan bro budiey bg kad jemputan kawen diorg..Terima kasih kak..hmm baru teringat nak citer..dua2 org kelantan..wahh nama pun jodoh..
Aku mule2 plan nak naik keter jer....tapi kak long ajak naik kapal terbang lak..aku rasa cam ok jer..tapi baru skg dia ajak dah tentu la tiket mahal...kak zai ngan KaK Skyway pun ader sekali nanti..kak long gi ngan MAS,Kak zai NGAN Kak skyway naik AIRASIA..diorg dah salah beli tiket sebenarnya..rupe2nyer MAS lg murah...cam aku tak kisah sgt,aku dah tentu harga staff..plan kami nak naik malam..aku pun tak pasti nape diorg nak naik malam..bg aku sama jer...tapi ok gak malam..aku tak pernah naik malam lg...kiter org g 3-6 Jun..ok gak arrr majlis 4 hb..leh la round2 kelantan...alang dah sampai..hehehe..nak citer lebey2 nanti tggu gi dulu..hehehehe..

4 comments:

kak zai said...

alaaa bukan salah beli la pejal... saja suka2 nak tolong airasia hahaha

iejaZin said...

selamat ber'flying' korang smua!! .. amek gmbo bnyk tu nnt ;)

Skyways said...

eh slh erk?...lagi murah ker?...xpele..akak ikut kak zai jer..hihihih lgpun sape gi nak tlg air asia bayar gaji pejal..hihihi

pejal82 said...

hahaha...reason sangat baik arr..time kasih kak..hahaha