CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, June 24, 2009

lama tak update blog..

Nie lah jadinyer biler keje bertangguh..padan muke aku..hahahaha..klah aku cieter ape yg aku buat last week ari tue...yg lain tue kire halal jer arr kay..hehehe..mule pada hari khamis 18/6/2009 ader promosi tm/italk pesta malam indonesia kat kl sentral...aku balik jer keje malam,terus settle kan hal2 rumah,basuh baju,kemas bilik...almaklumlah mmg lama tak ader kat umah..pastu baru aku gerak ke lcct tuk ke kl sentral..datang kire lewat skit arr dari jauh dah dgr suara kak fara n bro..tgk wakil2 fun corner dah ader..kak zai,kak skyway,deqone,jumaat ngan shawal pun ader..pastu jumpe shahrin wakil tm..adehh tak pasal2 aku kene bg gambar kat dia..sib baek aku dah bg semalam..ahakzss..layan aksi pengunjung yg datang..ade sesi karaoke yg best tue..macam2 gelagat org..lawak la diorg nie..kak fara n bro pe lagi..membuli arr..hahahaaha

kasi gelek laaa..
yg besar kecik semua layan karaoke..

0 comments: