CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, June 8, 2009

sangat bz....

Akhirnyer aku dapat gak update blog nie..perghh lama tol aku tinggalkan..bukan sengaja..tapi aku sangat2 sibuk dari 2 minggu lepas kot kalu taak silap...1st...aku tlg kawan aku printing baju..dia dapat tender wat baju konsert tuk konsert lefthanded....balik dah tentu dah..1 balik kul 4 pagi,2nd day tido kat kilang..perghh..sib baek aku mmg cuti panjang...abis keje kat kilang lak bergegas ke melaka lak..ade wedding kawan zue..citer banyak tarak..korg tgk kat blog dia www.aizuemi.blogspot.com gambar kat dia ader skit..gambar kat aku dah tentu ader gak..tapi kalu senang aku upload..aku saje menyemak kacau dia keje..biasa arr aku..peace..citer pasal gambar...adeehh banyak tak edit lg nie..mati aku kene tembak ngan dak kecik sorang nie..takpe2 aku serahkan keje edit2 nie kat zaem..ko tembak jer dia...ahakzssss..abis kat melaka aku ngan zaem dah bz balik bincang ngan group kiter org pasal bisnes yg kiter org nak buat..alhamdulllah dari ape yg zaem citer kat aku..aku rasa 60% dah settle..amendenyer???.website akan kami sediakan..dah siap nanti korang tgk jer nanti..banyak yg korg nak kene tunggu nie..hehehe..sabo yer kawan2..
Seterrusnya aku bz lagi ngan photoshoot..kali nie akeem lak jadi mangsa..hahaha..sesekali amik kawan2 jadi model...ahakzssss...mmg minggu yg agak bz kalu korang baca dari mule..tido aku pun tak tentu...perghhh rosak badan aku camnie..huhuhuhu..minggu bz aku diteruskan lak ke kelantan...kenduri kawen kak pipi dan blogger terkenal kat malaysia..kalu tak kenal korang rajin2 arr klik kat sini www.budiey.com citer tentang dunia hiburan...ehh lupe lak terima kasih kepada keseluruhan family kak pipi espicially kak ira..perghh layanan terbaek sepanjang kami berada di kelantan..segan lak kami..hehehe..paling best aku dapat lompat2 kat area sawah padi dia..hahahahaaha..beshh2..ape gambar???tggu lg yer kawan2...

2 comments:

Fridey Torres said...

sgt beshhh...hehhehe~

aizuemi said...

akhirnya ko hapdet blog!!!! yeay!!!