CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 13, 2009

melepak...

Ari nie duk melepak kat umah...mmg bosan giler arr bukak tv,citer berulang2.ape daa astro nie..nak bukak sampai sebulan ke ape????aduyyaaaiiii...last2 melayan tenet arr...tgk citer lama..ari tue kuar citer dia kat tv...tapi aku keje..last cari kat tenet jer..hahahaha..sib baek jumpe...ala citer lama tajuk dia OH FATIMAH...lawak gak la..AR BADUL masa mude2.....hahahahaha..nak basuh baju,malam tadi aku dah basuh..aku kuar rumah ari nie pun sbb nak gi tapau nasi jer ari nie...hahahaha..ptg tadi roger zaem tuk lepakking tadi..nie aku duk pk nak wat pe lak sok...cuti lagi pastu keje malam...takpe layan je lah ape2 ...koje malam pastu ready tuk AJL...dapat gak aku cuti 19hb..yesss....leh lepak lg..sabtu rasanyer baru aku naik kl balik kot..si jumaat balik ari jumaat....elok sangat laa tue ko balik ari jumaat..nama pun jumaat..lama tak dgr citer dak tue..kat radio pun takder call..mesti anne rindu kat dia...hahahahaha..klah wat semak tulis panjang2....choowww...

2 comments:

ermalina said...

rindu jumaat?
huhuhu.. lama xjumpa dia haha :P

pejal82 said...

dia dah ader kat kl dah..balik sempena AJL..esok nyer balik perlis balik..giler arr semangat big bos nyer pasal..kalau FAIZAL TAHIR tak menang tak tau la nak cakap pe lagi.hope dia menang..tebus kesilapan tahun lepas..chayok2..jom sokong pejal tahir..