CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, March 4, 2009

3/3/09....layaannn..

Takde bende nak buat..just tgk tv kat umah..petang lak roger zaem..lepak2 kat kedai makan kat tempat biasa kami...dan petang tue gak plan mau tgk wayang or main bowling..lastly teruskan gak niat kiter org main bowling jer...kire malam jugak la..kul 8 lebih kuar,tapi sebelum tue g makan kat Bangi Kopitiam...saje makan jat sini..zaem kene jumpe family dia kat sini..alang2 kuar tue makan sekali..kite org sampai dulu...kire plan tak makan sekali la..dah habis makan baru family zaem datang...best gak layan kat sini..old skool siott..sib baek tak bawak dslr..kalu tak mau aku berpossing..hahahaha..dah kenyang sementara tggu zaem abis bantai borak2..pastu dapat tau bapak zaem dah bayar tuk table kami..adeeeehhhh sogan lak...terima kasih...hehehehe..last2 gi lepak kat table family dia..
pastu kami meneruskan misi kami...main bowling..yeaah2...malam tadi gaak maybe malam menjadi aku kot..hahahaha..ade kemajuan..kene selalu main nie kasi maintain..hahahaha..takpe2 cuti nie kiter repeat lagi...wakakakaaka...kul 1 lebih baru balik...arggh tido lambat lagi aku....balik2 on9 jap pastu baru tido.....

3 comments:

aizuemi said...

bapak aku mmg mulia.. huhuhu~ rugi tak blk semalam..

pejal82 said...

hahahaha..rugi ko takder...

Unknown said...

rugi aku pon takde :P
huahuahua