CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, March 21, 2009

takder program..

19 hb
Takder bende yg aku buat..macam biasa lepak2..kesian kan aku..org cuti aku keje,aku cuti org keje..duk umah jer arr..petang baru lepak ngan topec..lepak kejap sebelum dia g keje….pastu balik umah tgk tv..perghh giler bosan…sib baik cuti 2 hari jer..bosaaann..time bosan2 nie yg mule kuar idea nak bercuti ngan kawan2 nie..tapi rasanyer bukan bulan nie or bulan 4..tapi tak tau la klau nak g bulan 4 pun roger jer..tapi lepas ABPH la..ABPH kali nie tak bleh dilepaskan…hehehehe..alamak hotel tak booking lagi nie..aduyaaaiii…

20hb..keje malam..ape nak buat???layan movie jer 1 hari..movie sib baek banyak tak tgk lagi nie..leh gak layan..dapat msg kak long..sorry long..aku keje malam..tak dapat join lagi..addduuuhh cian kawan2 aku..kali nie aku takde lagi..huhuhuhu…elok2 baca paper aku terbaca lak ader belon panas start semalam..4 hari jer..aik…cam besh jer..hahaha..cam nak gi jer nie..macam2 aku nak buat time cuti..sesi bergambar kat bukit cam nak buat gak..ader 1 tempat mmg cun tuk bergambo..hahaha…giler sejak ade kamera DSLR nie..hahaha..

0 comments: