CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, March 12, 2009

dah 3 tahun..

Hmm diam tak diam ari nie genap aku ngan fafau fun corner(fun corner)..giler kan...mmg aku giler ngan fun corner..buat ape saje...yelah aku nie peminat kak fara fauzana ingat lagi time masuk dulu..bleh ke diorg nie terima aku??yelah lelaki berape kerat jer mule2 tue...rajin??mmg rajin aku follow aktiviti..mana yg dapat la..tapi kebanyakan aku cube turun gak...walaupun time keje..adjust kasi cuti..hahahaha..mmg giler..kalu nak posting lak..balik keje pun sanggup singgah cyber cafe semata2 nak bagi diorg nie seraasi ngan aku..bleh dikatakan hari2...
Last2 beli laptop..kes tak sanggup ulang alik gi CC ari2..hahaha..Alhamdulillah diorg ok..walaupun ader yg lagi lama kat situ...terima kasih kak zai..menerima kehadiran budak bernama pejal nie...Dan dari fun corner nie jugak aku kenal ramai kawan..thanks semua yg dapat menerima kehadiran aku...kawan2 aku ade gak yg tengok gambar2 aku..hahahaha..ader yg cakap awat ramai pompuan..mana lelaki??aku pedulik ape..hahahaha..aku tak kisah janji diorg leh terima aku..tue yg aku rasa fun corner nie best..dah macam adik beradik dah kiter org nie..
FUN CORNER...FUN CORNER..

0 comments: