CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, March 21, 2009

kene tag...adeehh..

Sebenarnya aku malas nak jawab tag2 nie..tapi tibe2 lak rajin..tgk aku bukan malas erk...hehehe..
*#1 describe 10 things about the person who tag u

1) budak baek..panggilan aku tuk dia..kadang2 oiitt jer...kawan aku paling baik..dah macam adik beradik macam tue punye rapat..
2)aku kenal melalui FFFC
3)keras hati..aku tau arr
4)ini budak suke berjalan..tapi bukan jalan kaki..
5)suke bawak keter laju2..aku tak kisah..janji jgn lolap time bawak keter yer..
6)budak kecik yg kuat makan..cakap jer mana tempat dia tak gi makan..semua dia gi janji bersih ..paling penting halal
7)dah pandai merajuk2 ngan aku..(nak kene tampo?)
8)dia ader ramai kawan..bagus2..org cakap berkawan biar beribu2..bercinta biar 1..dak baek ko bercinta ngan sorang je ker??
9)dah tukar keter baru..wooohh besh2.
10)suke layan karaoke & bowling(champion...hehehehe..aku puji dulu bg ko kembang)

*#2 describe 10 things about you

1)zue ko kata ko wangi??aku pun wangi la..
2)suke pakai perfume CK in 2 u..zionis pun zionis la stok tak abis lagi..pasnie aku tkr brand lain
3)suke amik gambar baru pakai DSLR sebelum nie pakai biasa2 jer..dalam tempoh belajar..tunjuk ajar ku SIFU..
4)aku selalunyer menepati masa..
5)suke jalan2 gak
6)aku sayang kawan2 aku terutama BUDAK2 ENGKAR korang tau sape korang
7kadang2 garang agak aku nie..hehehe..
8)kadang2 aku malas..kadang2 rajin tulis blog..bukan tulis..tapi menaip..hahaha.
9)tak suke tido time org drive..aku peneman yg setia..tak caye tanya kawan2 aku..
10)aku nie pendendam..bahaya budak bernama pejal nie...so amaran keras..jgn cari pasal..

*#3 at the end you need to choose people to be tagged and list their names
kak esah
zaem
kak long
ampun yer..

3 comments:

Ermalina said...

aku kne tag lg? x aci. aku da buat dah haha

aizuemi said...

wakakakka.. hampeh ar ko.. mn de BUDAK BAIK tu tdo waktu drive.. plus BUDAK BAIK tu setia orangnya, kena tau tu..

pejal82 said...

oitt tag nie aku jawab aku punye suke arr hahaha...oitt aku tak tido btol la..tak caye tanya org sebelah...kan??kan??kan?hahaha..