CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, March 27, 2009

macam-macam semalam...

Seawal pagi dah bangun..walaupun tido lewat..biasa la aku...lepak dalam bilik layan internet sampai petang..pastu gi tolong topec n dak2 rumah dia basuh rumah tuk pindah...aku pun tak tau nak tolong ape sebenarnye..sbb rumah tue mmg bersih..nampak gaya petang karang la datang tuk letak barang2 lak..tapi petang tue jugak aku ternampak sebijik keter kancil yg agak mencurigakan lalu..mmg aku terkilan..sbbnyer biasanyer aku kalu ader sesuatu cthnye keter aku akan cam no plat..tapi tidak kali nie..huh...dan pada malam nyer(malam tadi)ade kes..rumah jiran aku hampir dimasuki..tapi luck dia ader org nampak kelibat org nak masuk rumah melalui bumbung..tapi biler dah kepung tak jumpe lak..huh..mmg indon btol..ilmu ghaib2 nie..aku rasa kalu kene tangkap..mmg lauk la..macam2 org taman aku bawak kuar..kayu tue biasa arr..yg aku terkujat tgk tue..perghh pedang samuari..bapak beso kabel ko...polis wat tak tau jer..perghh..tapi ok gak..aku rasa kalu dapat penyangak tue kompem lunyai..pastu terus gerak ke putrajaya..antar topec g spital,tangan dia terseliuh kalu tak silap arrr..plan asal aku malam tadi turun shah alam..tapi tak jadi..hrrmmm malam nie insyaallah..hehehe..cam jadi jer hehehehe..tapi dgr2 malam nie yg turun otai2 semua..waaaa..best gak nie..nanti leh tunjur ajar..hehehe..

2 comments:

Zaem Hayes said...

haha trimas sbb tolong basuh umah =D
cat bilek ku
n kemas2 hik3

pejal82 said...

aku ok jer..kalu cat umah pun bleh ..sebulan baru siap..