CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, March 26, 2009

karok & bowling..

ARGGHHH penat....penat2 pun layan jer..masa on the way balik..topec call ajak gi main bowling...aku on jer walaupun penat...giler aku sampai2 jer umah tgk diorg dah tggu..perghh wat pertama kali nyer diorg on time...hehehe...giler suh aku tukar baju n terus gerak gi putrajaya...arrrhh takder maknenye..last2 gi mandi dulu..hahaha..kali nie kroll pun join gak..hahaha..ajak dia karok dia tak layan..last2 topec,zaem,anas ngan aku jer melalak...perghh memang tak sedap melalak malam tadi...wat rugi jer..plan asal mau main bowling..tapi disebabkan ader tournament..tue yg karok tue...dalam kul 12 baru dapat main bowling..partner aku sape lagi kalu bukan si kroll..hahaha..yeeeahh memang lagi...wakakaka..tapi game malam tadi tak best sgt...aku rasa faktor penat kot..mmg tak puas ati..sib baek malam nie mau g shah alam..kalu tak mau aku repeat lagi malam nie...hahaha..

0 comments: