CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, March 23, 2009

Ermalina a.k.a Kak Esah..











Panggilan kami di fafau fun corner tuk ermalina
****Antara kawan aku yg paling blur tapi ok...ok sbb tak banyak karenah..walaupun aku tak rapat sangat tapi aku tau ko baik!!
****aku baru tau ko akan bertukar ke kg halaman ko kat kedah nu...jauh la kg ko..
*** sape kata aku tak sedih??kiter org semua sedih sbb ko dah nak gi jauh dari kami..huhuuhu..sampaikan aku baca status YM dak2 nie semua taip sedih...aku pun...
*** Hope lain masa leh jumpe or lepak lagi ngan ko..tak kisah la kat mana2 pun...
***Pasnie kiter org dah takder kawan tuk layan jom heboh sama2,tak leh layan "KAROK" ngan ko same2,tak bleh layan konsert ngan ko,tak leh layan bong ko lagi..takpe aku tgk kan tuk ko.hehehe..tak bleh layan live band hujan ko sama2,dah tak bleh kutuk2 ko pun same2..hope kiter terus jadi kawan sampai biler2..
*** paling penting aku nak mintak maaf kalu sebelum nie aku selalu sakat ko..ko mmg mangsa sakat aku pun..jangan kenit ati erk..kiter kawan okay...
***dah pe lagi...aku dah sedih dah nie..huwaaaaa....

4 comments:

adeqbun said...

sob..sob..sob...esah..huaaaaaaa....
jauh tp dekat k..
da berlinang air mata aku...
best of luck kepada mu....

Unknown said...

huwaaaa... terharunya...
sedihnya...
keep in touch ok... :~(

huwaaaaaa.. sob sob

Zaem Hayes said...

x smpat nk date hik3~

aizuemi said...

jgn ar sedih2.. ape guna teknologi? biarpun bjuta batu, still leh kontek.. kan kan kan?


pesanan utk adik aku.. ko cyberdate je ar ngn si esah tu~ bleh je.. ahkas~