CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, August 25, 2009

Alhamdulillah

Masuk hari nie dah hari ke-4..wah dah start kire hari dah..semalam lepas berbuka zaem,aku,topec ngan anas sempat arr gi karok kat nilai..2 jam jugak arr..lama tak dapat keluar camtue skrg..yelah masing2 bz skrg nie..pas karok tekak cam kering lak..pastu topec bawak kiter org lepak kat TASIK IDAMAN..Topec siap sahur awal lagi..kes tak nak bangun pagi la tue..hehehehe..1st time aku kat situ padahal bukan jauh sgt pun dari tempat aku...sib baek la malam..kalu tak mau aku pusing tasik tue amik gambo..nie dah malam ape yg nampak..tapi mmg kalu korang rasa nak gi bleh arr datang tuk berbuka puasa ker ape ker..haa bg aku kalu bukan bulan puasa pun leh datang..sbb tempat nie ade gak bukak tempat paintball..wahhh giler beshh..bg aku tempat nie besh sbb suasana dia..korang bayangkan makan kat atas tasik..wahh mmg besh..siap diterangi lampu lilin..wahh mmg romantik arr..sempat gak masa nak balik aku amik kad dia..korg try arr tgk kat bawah nie..


1 comments:

aizuemi said...

alhamdulillah~