CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, August 5, 2009

ape yg aku rasa..

Ntah aku tak tau camner nak mulekan..tapi inilah yg aku nak cerita bende2 yg berlaku pada minggu2 yg lepas..1st birthday kak long aku tak dapat join..sorry sangat2 tue jer yg mampu aku katakan..takpelah aku bukan penting sangat pun..dapat msg dari kak long..ajak join buat kejutan..aku tak balas..dapat call dari adeed.aku tak perasan,dah sah2 mmg la tak berangkat..time tue aku baru terlelap...takder text suh aku reply pun..so aku wat bodo jer..malam tadi pas rakaman raya bunface dapat lepak ngan geng2 shah alam..ingat nak ajak kak long lepak skali..tapi tak sampai hati,zue cakap dia baru balik keje,nak rehat..nie tadi baru aku dapat tahu crite sebenar..hmmm..cian ko long..banyak sgt bende2 sedih berlaku kat ko...hope ko banyak2kan bersabar..kalu aku jadi ko pun aku tak kuat nak hadapi bende2 tue semua...hmmm..ini semua dugaannya...nape bnayak sgt citer sedih minggu nie...hmmmm...

0 comments: