CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, August 12, 2009

menang tiket jin notti..

Yeaayy semalam dapat 1 panggilan dari pihak TM mengatakan aku dapat 1 tiket ke tayangan premier untuk jin notti...wahh padehal aku saje je gatai2 tgn join contest tue..tgk2 dapat lak alhamdulillah..tapi 1 jer lah..kalu banyak leh gak aku bg kawan2 aku tgk sekali..takpelah next time rezeki korang kan..nampak gaya cuti nie aku keluar lagi la...banyak tol event yg aku follow sejak minggu2 lepas,rakaman twisties bingit bersama bunkface...nie band yg aku minat..best lompat2..masuk tv???kompem arr..adehh malu aku pasnie...hahahaha..pastu 3 hari lepas rakamn akustika raya..ade faizal tahir,aizat,lan bekas vokalis MUH lastly kompem ko jeles esah..NOH hehehe..best gak..hehehehe..aku layan suara lan..mmg power arr suara ko..recording time nie ramai gak dak2 rc yg turun..aku dah agak ramai yg turun walaupun ader muke yg aku tak kenal...maybe diorg kenal aku..abis lepak2 makan kat shah alam..sekali jumpe lan ngan geng2 dia..pastu minggu nie ade MTV stage kat sunway lagoon..nie cam kecewa skit..pass aku tak dapat lagi..mmg aku nak gi..puas aku ngan zaem join contest,still tak dapat lagi..weii kwn2 ku sekalian..dapt tue..hulur2 arr..sedih dah nie..huhuhuhu..

1 comments:

Unknown said...

ala xpe.. nnti raya aku ngadap dpn tv je huhu