CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, August 17, 2009

jin notti best!!!!

Jin yg BEEEESSSTTTTTTTTTTT..tue yg aku nak cakap..ahakzsss banyak moral dalam cerita nie...korg patut tgk raya nanti..hehehe sbb aku dah tgk ari tue....jumaat yg lepas aku ngan dak2 fun corner berkesempatan la gi tgk citer nie kat the curve..nie kirenyer tayangan perdana arr..ramai jugak yg datang..aku cam biasa arr ngan zaem..pastu sorg kawan aku mat..mat nie takder tiket.plan dia mmg tak nak tgk..lastly terjebak jugak sbb sharin (org tm) call suh dtg gak..dah la masa tue kiter org kelam kabut..semua tue gara jalan sesak..perghhh sangkut giler2 punyer..aku lak kene 2-3 kali si sahrin nie call aku dah tk bleh duk diam dah..perjalanan masih jauh...huhuuhu..giler sampai 2 setengah nak sampai the curve tue..biasanyer 2 jam aku bleh sampai..kak zai pun msg aku byk kali..soweieeyy kak..menyusahkan akak..last2 tiket aku kak zai bg kat kak ira..thanks kak ira sbb tggu..layan giler citer nie..abis cieter nie semua duk melepak kat luar tgg kak fara keluar..biasa la sesi bergambar..lalalaala..last2 kene warning.."TAKDER GAMBAR2 KAT FORUM..SIAP"hahahaha kene warning..lalaalala..tak kisah pun..gambar2 kat kamera korg..korg la kene..hehehehe..eh2 gambar aku ngan kak fara kat kamera sape??siler jawab..lama tol aku tak bergambar ngan kak fara sorg2..akhirnyer dapat gak..yeSSSS!!!!pastu bergambar wajib fun corner arr..seronok jer aku jumpe dak2 nie..walaupun kejap jer..yelah pasnie biler lak nak jumpe nye..nak masuk bulan puasa pun dah..

0 comments: