CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, August 21, 2009

Tugas baru..

Hmm malam tadi masuk je keje tgk2 nama aku takder kat tempat biasa..aikk aku dah pelik dh..takkan aku A/Leave lak..takder mintak pun...sekali tgk..


buat pertama kalinyer..cuak gak mule2..dah
ler kene jaga bay sorang2...cubaan tol..tapi alhamdulillah takder ape yg menyusahkan aku malam tadi..

Nie la rupe loading instruction tue..nampak senang kalu salah load barang...mmg haru..boleh membahayakan kapal..hohohoho..nyawa tue beb..


Pagi2 lagi dah kene standby buat loading instructions..sib baek ader leader2 otai nie tolong ajar aku..kalu tak mau pening aku...ahakzss..
pastu gi jumpe kapten mintak sign diorg..sib baek la kapten tak banyak soal..hehehe..masa aku nak pulangkan walkie talkie tadi DUTY EXEC.awal2 lagi dah inform KEJE PAGI aku kene jaga bay..hehehe..alhamdulilllah..biler org dah bg kepercayaan kene la buat btol2..

Oh yer..besok dah start puasa...buat semua pembaca2 blog aku nie..cehh bunyik cam ramai jer yg baca..ahakzsss..aku nak mintak maaf kalu ader salah dan silap,termakan,termengata..hope korang maafkan aku erk..dan yg mana kene keje time puasa buat la keje rajin2,jgn gunekan alasan berpuasa tuk buat keje sambil lewa..peringatan tuk aku jugak..yg mana ader test ker..exam ke aku wish semoga korang buat yg terbaek..good luck okay....:)Sekali lagi SELAMAT BERPUASA AKU UCAPKAN..

0 comments: